Brendings

Vai Jūsu korporatīvais stils uzrunā Jūsu mērķauditoriju?

Korporatīvais stils, jeb branding, ir zīmola vizuālā identitāte, ar noteiktiem standartiem, lai zīmola vizuālais tēls būtu atpazīstams un konsekvents savā izskatā.

Lai radītu vienotu, modernu un Jūsu mērķauditorijai piemērotu korporatīvo stilu ir jānodefinē Jūsu mērķauditorija(s), jāizpēta Jūsu potenciālo klientu īpatnības, paradumus un kopīgās īpašības.

Sadarboties

Vienots korporatīvais stils veicinās Jūsu zīmola atpazīstamību, klientu lojalitāti, lepnumu Jūsu darbiniekos, izcelsities konkurentu vidū un atvieglos pārdošanas procesus!

SĀKSIM JŪSU PROJEKTU

PIETEIKT PROJEKTU

Aizpildot pieteikuma formu, Jūs saņemsiet skaidru un saprotamu projekta budžeta sadalījumu pa reālistiskiem posmiem.

Mēs sazināsimies ar Jums 24h laikā